WAŻNE OGŁOSZENIE
UWAGA!
WAŻNY KOMUNIKAT!
W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią, dbając o zdrowie Nasze i naszych pracowników zmuszeni jesteśmy przedsięwziąć radykalne środki bezpieczeństwa.
W hurtowni nadal będzie można odebrać towar, ale na ściśle określonych zasadach. Produkcja będzie działała na 100% :
-
Brama zostanie zamknięta – pojawią się na niej dwa numery telefonu:
tel: 724 992 004
tel: 609 819 050
oraz wyjątkowo utworzony mail towar@meblowa2.pl
Prosimy dzwonić na podane numery telefonów, będą one obsługiwane w pierwszej kolejności.
-
Na teren zakładu wpuszczani będą tylko ci klienci, którzy uprzednio poinformują telefonicznie o chęci odbioru towaru.
-
Aby odebrać towar klient musi z wyprzedzeniem poinformować obsługę co będzie odbierane – płyty – blaty – drzwi przesuwne – w przypadku akcesoriów meblowych konieczne jest złożenie zamówienia drogą mailową – specjalny mail: towar@meblowa2.pl. Nie będzie możliwości złożenia zamówienia „przy ladzie” jak to miało miejsce do tej pory. Ma to zminimalizować kontakt bezpośredni.
-
W przypadku gdy klient nie dostosuje się do powyższych zasad nie zostanie wpuszczony na teren zakładu. Klient będzie zmuszony czekać przed bramą do czasu przygotowania wszystkiego przez obsługę.
-
W przypadku odbioru towarów gabarytowych prosimy o zapewnienie sobie pomocy przy załadunku. Towar zostanie wywieziony poza mury zakładu i nie będzie możliwości pomocy pracownika.
-
Informujemy, że do czasu gdy stan pracowników na to pozwoli, produkcja będzie działała na 100%. Zamówienia złożone przez E-Rozrys standardowo mają pierwszeństwo. Dołożymy wszelkich starań by terminy były jak najkrótsze.
-
Przestrzeń ekspozycyjna w dziale handlowym zostaje zamknięta do odwołania.
-
Przy wejściu do biura powstanie tymczasowa lada, która zapobiegnie bezpośredniemu kontaktowi z pracownikami. Musimy ograniczyć możliwość składania zamówień „face to face”.
Nie będzie można liczyć na pomoc bezpośrednią na miejscu. Tymczasowa lada będzie służyła wyłącznie do wymiany dokumentów sprzedaży.
-
Ze względów bezpieczeństwa preferujemy płatność odroczoną bądź płatność kartą. Prosimy o ograniczenie transakcji gotówkowych.
-
Powyższe zasady wprowadzane są na okres 7 dni z możliwością przedłużenia bądź w przypadku pogorszenia się sytuacji - zamknięciem całego działu sprzedaży.
-
W sobotę 21 marca hurtownia będzie nieczynna.
Przepraszamy za utrudnienia i liczymy na wyrozumiałość oraz dostosowanie się do powyższych zasad.
Zmusza Nas do tego sytuacja w której się wszyscy znaleźliśmy. Zdrowie i bezpieczeństwo przede wszystkim.